joi, 29 septembrie 2011

Curvele

Va voi vorbi despre acest subiect putin tabu care probabil e unul dintre putinele lucruri comune in viata asta .

Nu stau sa desenez in scris teorii evolutioniste despre curvele de oameni care aparent sunt cel mai tare tip de pradator , vorbesc de curvele la sens propriu. Da copii, alea care sclipesc ca o vesta de tractorist si transmit mai multe boli decat un perete lins de spital rural(daca ar exista). Curvele sunt un drog. Unul ieftin care nu te face dependent, dar ca orice drog, te face slab la ceva, pula mea, stiu eu la ce te face mai slab ca ai o ciuperca naspa pe capul pulii luata de la cetateanul sofer de tir, nu si nici nu imi pasa.

Desi daca vedeti o curva care va trateaza cu respect, sa nu va infoiati in pene, ca o doare in plex de voi, va vrea doar banii. Dar eu va sugerez sa mergeti la curve. Nu practic ce nu cred , dar voi puteti incerca.

Ca alte posturi, asta n-a avut sens, asa ca pula mea, o seara buna. Muie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu