miercuri, 28 septembrie 2011

Babele si RATB-ul

N-am mai facut niciun cacat atat de interesant de povestit pe acest rahat de blog. N-am sa stau sa o dau la o filozofie dubioasa in care eu m-am pensionat in a fi idiot complet si a incerca chestii noi. Inafara sfidarii legii si dreptul la proprietate a oamenilor si cateva ganduri parsive despre cat de usor ar fi sa-l fur pe fraierul cu o camera Nikkon si sa o vand la baieti pe o Dacie sau un BMW furat si inmatriculat in Bulgaria , nimic interesant si nou.

Clasicul si unicul mersul cu autobuzul. Nu-s eu umblat prin tari si nu dau des cu presupusul dar tot cred ca nu vei gasi atata mosnegaraie ca la noi. Oare de ce? Pai simplu. Mosii din strainatate, care o duc high-class si isi permit din 5 pensii un Porsche , nu o mai ard ca niste oameni cul si normali, viata e de cacat pt ei asa. Se duc cu parapanta , cu Bungie-Jumping si alte cacaturi care pe vremea lor nu existau. Si te mai intrebi de ce orice mos isi cumpara iPad desi ii trebuie un an de cursuri pt a invata sa-l foloseasca.

In fine, the main point of the cacat , macar atata romanesc, e ca sunt prea multi mosi care circula cu autobuzul. De ce o fac eu ma intreb. Eu am motiv, ma grabesc la scoala si fac multe alte cacaturi care imi dau oportunitatea sa nu ma plang ca am timp liber. Ceea ce la mosi nu e asa. Fra, nu te mai duci la munca , iar piata e deschisa pana la 6 seara minim, nu mai e ca pe comunism de la 6dim-10dim, asa ca , de ce ocupi loc pe scaun, sau sa ma injuri de morti ca te imping sa te dai din usa sa am si eu loc ca omul .

Ce urgente poti sa ai ca fosila. Multi merg pe principiul: Am cotizat 25 de ani la partid , imi permit sa am facilitati gratuite. De ce sa aglomerezi RATB-ul in care merg astia pana in 18 ani, femeile si aia cu permisul suspendat pentru alcool sau viteza. Si sunatul la 112 e gratuit, si salvarea e gratuita, nu vad problema.

Pula mea , nimic interesant, la inceput chiar credeam ca voi scoate ceva  nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu