duminică, 29 ianuarie 2012

Cand iti dai seama ca lumea se duce tot mai jos.

Incep , usor, usor sa imi dau seama ca... pula mea, poate chiar nu-s Mantuitorul psiho-social care am sperat sa fiu, sa aduc pacea mentala si bunul simt la ordinea zilei in galaxie. In ciuda eforturilor mele de a face: anti-copiatori, anti-prosti, anti-satana, anti-9gag, observ ca treaba e serioasa. Initial am luat-o ca o perturbare minora in Forta, dar se pare ca era Jedi-lor , adica a vagabontilor din colt de bloc , a spargatorilor profesionisti de seminte, a adeptilor Nike si Adidas, a manelistilor anti-emo... incepe sa apuna. Treaba e ca, 9gag se extinde ca si cancerul, predispusa fiind, bineinteles, prostimea. Am intrat de curiozitate sa vad si eu ce natiuni intra pe asemenea site. Primul , cu numar triplu , daca nu cvadruplu de suflete, a fost Brasilia. Era de asteptat, dat fiind ca astia sunt maimute . Locul doi, il ocupa triumfator Romania . Si cu asta, consider ca am zis prea multe.

Satanistii si Anti-Christii cresc ca ciupercile dupa ploaie si in curand cre'ca o sa bata la rating Crestinismul. M-am gandit la un grup select de mercenari, care sa lucreze non-stop . La fel, fara succes. Prostimea... creste direct proportional cu utilizatorii 9gag. Si totusi... si totusi. Achievmentul principal in viata nu mai e sa ai o ratie de 2 bomboane pe saptamana, ci sa fii top commenter pe acest 9gag. Retardianismul se desfasoara si pe Shitbook, cu persoane care dau share la poze cu catei striviti de TIR. N-am mai auzit de corporatistii de la Apple ceea ce e ingrijorator, dar la fel, pozele sau meme-urile sau cum dumnescrisul masii se cheama au luat locul produselor lor . Adica pula mea, nu e cul sa zici ca verb" ma cac" . E mai original sa zici " iShit". Asa e si cu meme-urile astea. Nu mai e la moda doar sa te gandesti la niste chestii care le stie toata lumea si sa fii tacut. E mai tare sa zici" Fut bine si apasat(Terente)[cea mai tare gluma pe 2007].

Si totusi... si totusi. Chiar dupa caderea cavalerilor Jedi, cativa, cativa mai sunt imprastiati prin galaxie si asteapta momentul oportun pentru a se reuni si pentru a rasturna: glumele de prost gust , rautatea, satanismul si orice e impotriva bunului simt. Ma simt unul dintre acei Jedi. Fugit in exil, asteptand sa gasesc destui ca mine si galaxia sa isi revina miraculos. Si da si eu cand fac zapping si dau peste CN si vad "Bakugan" , imi bag pula in el si zic ca "Johnny Bravo" era mai bun. Dar pula mea, nu ma mai uit la desene, nu ma afecteaza..... Aaaaa, ca e funky sa plangi pe facebook pe o tema comuna... asta e altceva. Si totusi... si totusi.... nu fac asa ceva, desi e foarte, nu tentant, dar cumva cand nu mai poti lupta, ajungi, inevitabil sa te predai. Sper cumva sa nu ajung ca Darth Vader.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu