miercuri, 20 aprilie 2011

Visul

Am avut un vis ciudat.De cacat chiar. Nu , nu a fost cosmar, altfel nu s-ar mai fi numit vis. Am visat ca eram singur pe un teren de fotbal impotriva unei singure persoane.Nu o cunosteam, ba mai mult, vedeam in ceata toata scena inclusiv acea persoana.Deoarece ma tot repet spunand " persoana" il voi numi simplu Paul. Am presupus prin logic ca Paul era de sex masculin deoarece fetele nu sunt pasionate de fotbal. Era imbracat in niste haine inchise si cu o gluga pe cap. Jucam fotbal... Nu stiu cum se facea ca tot timpul mingea ajungea la mine si cand ma apropriam spre poara lui Paul incetineam, simteam o amorteaza crancena de la glezna in jos si ceata din ochi se accentua si pierdeam mingea . La o a 4-a incercare m-am uitat in jos si am observat ca aveam niste adidasi foarte frumosi, albi. M-am dezlegat la sireturi, complet si am jucat in sireturile descheate. Nimic diferit. Doar ca nu mai simteam amorteala ca inainte.Devenise intr-un fel placuta. Si nu, nu sunt masochist, era tipul ala de durere care intr-un fel te face sa actionezi . La fel , pierdeam mingea, Paul se ducea spre jumatatea mea de teren si automat parca intra intr-un portal sau ceva de genu ca mingea ajungea la mine si Paul la poarta lui. Concluzie? Vis de cacat. De ce? Pentru ca un vis atat de nesemnificativ poate avea un impact foate mare asupra unui om. Asupra mea de exemplu m-a facut sa ma gandesc la viata. Am transfomat scenariul si personajele. Eu fiind omul de rand care incearca sa ajunga spre poarta Raiului dar nu poate din cauza poverilor si este doborat intr-un final de fiintele malefice. Concluzie: Paul e malefic

Un comentariu: