marți, 19 aprilie 2011

Planurile mele pe viitor

Hmm , de multa vreme un gand de psihopat imi dicteaza metode de torturare a unora dintre colegi. Unele metode sunt sinistre si doar o minte bolnava statuta intr-un azil poate concepe asemenea planuri , in schimb,  altele sunt foarte hazlii . Incepem cu cele hazlii ca sa aveti un impact maxim de frica cand le veti citi pe cele sinistre. Cel mai amuzant mi s-a parut cel cu tinerea in a captivitate a unui/unei coleg/colege si indoparea lui/ei cu gem industrial. Cel industrial contine mai multe E-uri decat cel de casa asa ca e un adaos de greata , in caz ca va intrebati de ce am specificat tipul gemului. Un alt tip de tortura haios din punctul meu de vedere ar fi sa vad o colega alergata de un gandac made in chernobyl(home edition) de juma' de metru. Acum cele sinistre. Cel mai sinistru ar fi taierea degetelor de la mana dreapta a victimei cu un bomfaier. Stiu ,riscul de a pierde distractia aici e hemoragia . Altceva ar fi....... folosirea unor ace. Ideea nu e a mea, caci eu sunt mai lenes si as folosi prima metoda, dar , hai sa o zicem si pe asta. Necesitati: 5000 de ace, venin de sarpe si putina indemanare. Deja am scris prea mult, va imaginati voi ce puteti sa faceti cu ingredientele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu