joi, 14 martie 2013

Despre muzica

Muzica ... sau zgomot... pentru unii... este un lucru senzational.  Si nu pentru ca o zic eu, ca nu am descoperit eu in 2013 ce e muzica, nu despre asta e vorba, e vorba despre ce stare iti da... ce impact sau influenta are asupra ta ca individ la un moment dat.

Ai o stare de spirit determinate de muzica sau viceversa. Poti sa fii depresiv.... si sa asculti muzica de depresivi... mna. Faza cu muzica e ca e o chestie de identitate. Poti sa fii plagiator inrait, sa copiezi stiluri de vorbit, de vestimentatie si asa mai departe... dar cand vine vorba de muzica.... esti unic ... intr-o oarecare masura macar. Identitatea omului, dupa parerea mea desigur... incepe usor usor sa fie constransa de diversi factori care din nefericire ... nu mai depind nici macar de alegerea acestuia . Pot spune ca muzica este unul din putinele lucruri care mai pot creea un portret psihologic al cuiva.

Si sincer... nu e vorba nici macar de ce muzica asculti des.... ci muzica asculti in general. Daca asculti acelasi rahat si inca iti place, poate ca da, esti genul de persoana de rand. Si nu, nu zic asta ca un lucru rau, pur si simplu tine de la om la om . Eu de exemplu, ascult si manele si scorpions, muzica clasica si electronica si cam tot ce se poate inventa, mai putin genurile alea fara pic de mesaj de la americaneji. Adica da... bag 2pac , dar nu Nicky Menaj, intelegi tu. Gata e tarziu , am gasit niste piese de la Metallica care trebuie sa sustina concentratia puternica de sistemul la cascada live , marca Florin Salam.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu