joi, 28 iunie 2012

De ce am schimbat eticheta

Am schimbat citatul , antetul , in orice caz, pisatul care se presupune ca face un rezumat sau prezinta ceea ce se intampla aici. Meh, am facut-o , vazand cu tristete azi o poza cu una din miile de curve care lasa citate. Pana acum ma simteam bine vazand ca prin amalgamul de citate furate de pe la Goethe , Hugo sau alti scriitori sau artisti mna al meu nu se afla printre. Pentru ca imi face placere sa vad penibilitatea curvelor, ma uit la ele observandu-le falsitatea si trecand in caietel scorul citatelor si scriind care e nefericitul poet care s-a nimerit sa fi fost "furat" de citate mai mult de asemenea specimene. Cand dau sa ma uit... observ, bine, cu un cuvant, doua, exact acelasi citat.

Ca l-a furat de la mine, sau ca pur si simplu l-a gasit de pe undeva , sau daca ea a schimbat cuvintele initiale, sau daca le-am schimbat eu, nu va pot spune. Nici nu stiu al cui e citatul, asta era tot farmecul. L-am gasit prin 2007 intr-un cont de conquiztador, mi s-a parut oarecum pueril cu o tenta de inteligenta superioara, perfect pentru ceea ce m-ar descrie cel mai bine. L-am tinut minte si ulterior l-am folosit aici.

Este o zi trista, in care citatul intial neinvins, s-a dovedit in final a fi ingenunchiat in fata prostiei . Inseamna ca nu era potrivit. Meh, acum am scris un citat venit pe moment, gandindu-ma la el 2 minute, sunand simpatic si am decis ca merita. E foarte tare oricum. Asta sigur nu o sa-l fure nimeni pentru ca e strict pentru ... mediul asta. Nu prea s-ar potrivi in alte contexte  , dat fiind ca are si un limbaj simplu, nimic elegant si cacaturi de genul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu