duminică, 6 ianuarie 2013

Filozofeala si alte cacaturi.

Idei. Toata lumea are idei. Nu conteaza cine esti sau de unde vii. Ideea e ca tu poti sa ai idei. Si cel mai periculos... poti sa le exprimi liber fara niciun cost. Sunt destule cazuri in istorie in care idei pertinente au fost platite, pe nedrept, intradevar, nu era publicul pregatit pentru ele, nu-i asa Galileo Galilei?

Problema e ca omul de rand isi exprima idei. De la pustani predispusi la o revolutie a semi-intelectualismului de pretutindeni , pana la fosile comuniste. Chiar si eu fac abuz de acest drept. In sinea mea ma consider un cretin autentic. Bine, intervine aroganta care-mi da un sut in mufa si-mi zice ca intr-o oarecare masura ma incadrez intr-un public care mi-ar accepta ideile, iar chestia asta ar fi reciproca.

Lumea se abate de la calea lucrurilor firesti si sare etape. Desi ai 8 clase , cateva figuri de stil in repertoriu,  poti scoate niste chestii destul de decente asa, pentru tine. Faza e ca ti se inoculeaza conceptul ca ceea ce zici e foarte ok . Ba mai mult, consideri ca e bine sa apostolesti invetiile tale si mai departe. Nu e bine. Nu e bine deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu