miercuri, 4 aprilie 2012

Ce-am fost, ce suntem si ce vom fi.

Sunt frustrat sa observ ca postul cu Florin Salam era deja pe internet. Fiind de dinaintea mea, era datoria mea sa il sterg. Dar destul, nu-l plangem pe Matei, scriem ceva cu suflet.

Problema de drept a lumii e ca e primeste prea mult. Fiind o larva neproductiva, imi permit sa ma dau pe valurile internetului si sa citesc alte bloguri. Observ cu o oarecare fericire ce bloguri mai apar. De la panarame facute de tocilarii care stiu fiecare joc pe de rost si vor sa faca bani pe adsense pe tutorialele lor, pana la frumuseti de bloguri de viata. Sunt fericit sa vad ca nu mai sunt poetii aia poponari manelisti.
Ma rog, toti astia cu blog sunt niste retardati. Automat, ori ai prea mult timp liber, ori vezi o afacere . Dar totusi, ce e cu primitul asta prea mult. Exista tehnologie, dar lumea e proasta si nu incearca sa depaseasca ceea ce au creeat deja. O sa se ajunga la retrogradare a speciei.

Sunt fericit, am lumina in baie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu